torsdag den 21. oktober 2010

Giv mig nu et ordentligt tilbud!

Jeg elsker et godt tilbud, det er absolut ingen hemmelighed. Men jeg nægter at sidde og kigge på tilbud som jeg tydeligt kan se ikke er et tilbud, men blot en reklame hvor man kan spare 1 krone.

Jeg startede med at tilmelde mig et par nyhedsbreve som alle lovede at sende gode tilbud ud, men det var ret hurtigt synligt at tilbuddene bare var noget der var bikset sammen i løbet af 5 minutter.
Det var først da jeg fandt Tilbud7 at jeg blev glædeligt overrasket. Det er let at se at menneskene bag denne service virkelig gør noget ud af de tilbud de finder frem.

Hvis der er andre som mig, der ikke kan stå for et godt tilbud, så synes jeg klart i skal sørge for at finde en service som har GODE tilbud og ikke middelmådige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar